​Топ модної музики для магазинів

Музика в магазинах давно стала популярним трендом. Музичний супровід під час покупок налаштовує покупців на хороший лад, піднімає настрій, має в своєму розпорядженні до вибору. Тому колонки, з яких звучить приємна мелодія, в сучасному торговому центрі або бутіку - вже не в дивину. Крім того, маркетологи рекомендують визначитися з класифікацією жанрів, адже музика для магазину одеждине завжди підійде для тематичного магазину, наприклад, спортивної атрибутики. Тому вибір жанру - не такий простий питання, яким може здатися на перший погляд.

Лучшие узбекские клипы в ввободном доступе.

Головне завдання музичного супроводу - створення звукового фону. Торговий зал - це велелюдне простір, наповнений розмовами, шелестінням пакетів, іншими сторонніми звуками. Тому музика для магазинів модного одягу повинна не тільки подати людині потрібний настрій, але і сприяти тому, щоб він із задоволенням придбав товар сьогодні і в наступні рази.

Як визначитися з вибором музики

Власникам магазинів, вибираючи трек-лист, важливо розуміти, що фонова музика - це не дискотека. Вона повинна бути легкою, тихою і легко сприйматися. До такої категорії відноситься:

Поп музика. Новинки цього жанру не тільки підійдуть більшості покупців, а й стануть показником того, що магазин йде в ногу з часом.

Електронна музика. Ритми, які не супроводжуються текстами, не відволікають, зате ліквідують тишу і інші розмови відвідувачів.

Етнічна музика і фолк-рок. Досить популярні в наш час жанри. Однак з цим видом слід бути обережним, оскільки деяким вона може припасти не до душі. А ось для магазину східній одягу або суші-барів такий варіант - цілком актуальний.

Серед інших жанрів найбільш негативно сприймається відвідувачами важка рок-музика. Винятком з правил є тематичні магазини: фатальний атрибутики, музичних інструментів (особливо - гітари або барабани), одягу для рок-музикантів.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16